.

.

28 janv. 2015

[TAG] Day 02 - A picture of yourself with fifteen facts


Dear gals,

How are you ? I've a lot of projects and review to show you. I think to start to post a first review this week end. This wednesday I'll do the day 2 of the tag "gyaru meme" [By Lizzie]. Enjoy ~



◥ Day 02 - A picture of yourself with fifteen facts 

1. I'm so shy, [very very very shy],
















2. My mood is like a tamagotchi : Eat, drink, sleep, pee & poo  [I can be grumpy],


















3. I'm a REAL ginger [please stop to don't ask me],


4. I never smoked,















5. I take 1 hour to do a gyaru makeup,











6. I'm a huge fan of Harry Potter,


7. I hate horror films,


8. I'm a food lover,

















9. I don't have tatoos but I would like to have one,


10. I would like to go to Japan,











11. I don't like to answer a call,














13. Gyaru style gave me more confident,


14. I would like to have blue eyes,













15. I'm scared about friendship, I suffered a lot during my teenage years.



Kisses & Hugs,


7 commentaires:

Lizzie ♥ a dit…

Aaah we are so alike! I don't like horror, I love eating food, Harry Potter, and I would love a tattoo! :D

Resh Shah a dit…

Haha!! Really enjoyed this post!! Keep it up xoxo

Tokki Baby a dit…

I also don't like answering calls! Hahaha also I want a tattoo too but just like the meme, I am poor xD

Eugenie a dit…

J'aime toujours comment tu réponds à ce genre de tags !

Je croyais que tu organisais un séjour au Japon, la derniere fois ou on avait pas mal causé. Finalement ca a été repoussé ??
(Btw, j'attends toujours que tu trouves un créneau de ta vie de folie pour qu'on se capte un jour ou tu passes sur Paris ;) )

Bisettes !

Ginger Gaijin Gyaru a dit…

@Lizzie > Marry me <3

@Resh > Thank you <3

@Tokki > I'm delighted to not be alone xD

@Eugenie > Je prend beaucoup de plaisir à faire des tag c'est vrai. J'avais comme projet d'aller au Japon, c'était même imminent jusqu'au jour où on a eu des soucis avec la maison qu'on loue. Du coup, on s'est lancé dans un projet d'achat maison. Ca me fait mal au coeur mais c'est partie remise... J'espere pouvoir revenir sur Paris, je n'ai pas de moment en tête mais je te contacte pour qu'on se capte <3. Gros bisouuus.

Ly☆ a dit…

J'adore lire (et regarder) tes tags!! J'ai beaucoup ri en entendant l'histoire du tamagotchi, ça me rappelle plusieurs anecdotes marrantes à ton sujet... ^^ En tout cas, je t'aime comme tu es, avec ta roussitude, ta timidité ou ton humeur de tamagotchi!! A très bientôt ma belle <3 <3 <3

lovepirate a dit…

I loved reading this post since I always like to get to know a blogger's personality better. ^-^
And I really really like your voice although I don't understand much of what you've said ^^""" (my French got so bad soo bad)

~~ ~~