.

.

18 sept. 2013

[DIET] My loss of weight - Before & During



In 2010 - 2011



Dear Gals !

A short special update about my diet and to summarize. If you've got my facebook [Nicole Astralys Ginger], You saw my big loss of weight. I'had a comment to ask me if I always to Dukan diet.

The answers is "no".  I do the dukan diet in the beginning of the 2013 year. I had a lot of personnal [particulary my health and work is incompatible] problem who convice me to stop. This diet is very hard, I was worried and frustrated. I had need to eat normaly.

With the Dukan Diet, I lost 12 kilos.



I stopped the dukan diet progressively. I'm very glad to don't take weight. I'm stable.I do more sport and I do a new diet to lost the last kilos. On this day, I try another diet more healthy and I feel totally less frustrated. I'll do a video to speak about the concept of this diet when I'll finish it. Since January, I lost 17 Kilos. 

Originally, I weighed 94 kilos. Today, I weigh 69 kilos.


I need to lost 10 kilos again to achieve my goal. I hope to will show you the final result... I'm motivate, I carry on to believe in me. Tomorrow, I'll go to Paris for Tokyo Crazy Kawaii. Hope to see you !!

I can say : I'm proud of me.

Kisses & Hugs,




12 commentaires:

Camille a dit…

Woh, c'est ouf le courage et la détermination que t'as eu pour faire ça ! Ayant moi-même fait le régime Dukan il y a un temps j'ai eu beaucoup de mal, j'ai repris après un petit peu en plus, (mais là ça va j'ai re-perdu plus naturellement.) En tout cas bravo Nini !

Amaya Yume a dit…

Wow, you did a good job! *___* AND you motivated me to not give up >.<

Laura-May a dit…

c'est bizarre tu fais plus fine que 69 kilos :o

Momo~ a dit…

That's super awesome!
Be sure to stay healthy of course and do a good diet!
You can make it! GoGoGo!

'xx

ゼリー Hime a dit…

I'm also on diet and i understand that sometimes is really hard... but you have lost so much weight and you look amazing!!!!

.iris a dit…

wow! CONGRATULATE!!!! YOU LOOK PRETTY NOW!

Eugenie a dit…

C'est encore plus flagrant avec les photos avant/apres ! Mon dieu ce que tu as fondu, quelle obstination, j'admire.

Peut-etre peux tu plus décrire ton régime ? Ton rythme alimentaire ou autre ? les différences entre ton actuel et Dukan. En tout cas, concernant ce dernier, ca ne m'etonne pas qu'il n'ait pas convenu, avec tout ce qu'on raconte dessus, ca ne présageait rien de tres bon.

Bisous!

Batbutt a dit…

Thinspiration! So proud of you!

Anonyme a dit…

Bonjour!!
Je suis très contente pour toi, que tu es perdu du poids, comme tu l'as souhaitée :) Tu es très jolie comme ça ^.^
Bon courage pour la suite!!!!!

Ambre

Sarah a dit…

oh wow congratulations! im so proud of you and you look great! keep it up! you're beautiful <3

xoxo Sarah (xlicious girl)
Japanese Gyaru Makeup Blog

Luna bt a dit…

Super c'est vraiment génial que tu est réussie à tenir jusque là!!!
ça motive et donne de l’espoir!
Moi aussi je voudrait perdre au moins 10kg. Dunkan à l'air vraiment efficace mais moi je ne suis pas une fana de viande du tout. Et j'ai aussi entendue pas mal de chose négatives alors je suis bien intéressée par ton nouveau régime. Hate de voir t'a vidéo!!!! Pourra tu précisée en combien de temps tu à perdu temps de poids avec tel régime?
En tout cas bon courage et continuation.

Jenny a dit…

Wow you look so good! It's always such an inspiration to see girls change like you did. Keep it up!

~~ ~~