.

.

25 sept. 2013

[LIFESTYLE]A love update for my Birthday...


Dear Gals,

I would like to start to say "Thank You" for all your nice comments about my loss of weight and for all your messages about my birthday. The september 24th, I was one year added. I feel so old but so happy.



Sunday, at TCK all my friends of Diamant Rose were organized a big surprise for my birthday... During the lunch, they kept the surprise. I was really surprised and shocked. I didn't believe to see all of them to sing "Happy Birthday" to me. I cried. I'm so grateful, so happy. So much sentiments what I can explain. They offered me a amazing jewelery set "Swarovski" for my wedding. Thank You so much.


I'm so lucky to be in this Gal Unit Diamant Rose. It's like a second family now. I'm so lucky too to have wonderful friends. I must to say them, I'll be always here when they need. My passion for gyaru fashion it's all of that. Not only a style, it's an amazing adventure.

(I'm waiting to have all the pictures to make you an big update about Tokyo Crazy Kawaii. Don't miss !!)





All of You, I Love You,



5 commentaires:

Ly☆ a dit…

On t'aime ma belle! <3

Lunia a dit…

C 'est adorable la surprise que le gal unit à réaliser ^o^

Eugenie a dit…

Cette photo de toi pleurant de joie est tres forte en emotion, elle m'a fait une boule au ventre. Ce moment capturé est vraiment précieux :)

En tout cas, le gal unit a l'air vraiment de s'adorer, et ca c'est important quand on fait quelque chose d'aussi impliqué !

moeri's story a dit…

Encore un joyeux anniversaire ma belle!! Je vois que tu as eu de jolies surprises je suis tres heureuse pour toi!!
Tu es geniale, on t'aime fort!! <3

Astralys Alias Nini a dit…

Merci à vous toutes <3. Oui cette photo montre vraiment un moment fort pour moi. Toutes ces personnes réunis pour me faire une surprise, rien que ça c'était un énorme cadeau d'avoir chanter pour moi !

Je vous aime mes amies et longue au Gal Unit !!

Pleins de bisous et de merci les filles <3 <3

~~ ~~