.

.

3 avr. 2012

My inspiration for my new hair cut,


Hi Gals !

I didn't post so long time. I worked during 4 week in a Service of Orthopaedic Surgery. I worked 12 hours by day. I slept a lot during days of rest. (I worked week end too) Now, it's finish, I'm sad. I like surgery most than the Medicine. I would like to work in a service of surgery. ... I stop to tell about work.

I would like to talk to you about my hair. I like my ginger hair but sometimes I imagine my hair in another colour. Yes, I imagine me in blond hair. I'm so affraid to damage my hair and so pround of this.

I must to cut my hair. I searched a lot of haircut but now i would like to do new fancy with my hair.

① Ombre hair (Thanks to Aya aka Shabondy & Camille)


 I think, on this picture it's hair extensions but I would like the same result with my hair (Less white, more blond)

② Highlighting (Blond locks)


③ Two-tone hair



④ Ginger Forever


I can not choose between Highlighting or Tye&Dye Hair.  
...
What will you choose ?


I would like to conclude this article with a wink to Aurelie (Chicutopia) with my white d.i.a. dress. It's a little different.






☆  See me on : Gals Gals Revolution


See you soon Gals

7 commentaires:

Laura-May a dit…

tes articles sont supers, je les ai lu avec plaisir !

Flora a dit…

Yaaay enfin de retour !! <3

J'aime beaucoup la 2, Highlighting ;)

Bisous !

Dudu a dit…

That second picture with white highlights is gorgeous!! Would looove to have hair like that!! <3
But I think you just look so good with ginger hair - so maybe you shouldn`t change it.
... on the other hand -- we only live once ;D

Aurélie オレリ a dit…

hello gorgeous !! Wink back !
T'es trop belle *____*
Effectivement on a pas exactement la même robe mais franchement elle est super belle de cette couleur ! J'aime beaucoup ton collier aussi, pour le coup il ressort très bien dessus.
Et je finirai ce commentaire par ce cri du coeur : vive les rousses !
Gros smooch à toi coupine

Ryo' a dit…

② Highlighting (Blond locks)

C'est la plus mieux bien !

Je suis contente que tu aies enfin fait une mise à jour (bon j'ai tardé à venir commenter mais j'ai commenté sur face de bouc x'D).

Tes photos m'avaient manquée ♥


J'espère voir d'autres MAJ dans les semaines à venir =3

Bisous !!!

Suvarna Gold a dit…

very pretty pics!

Ly☆ a dit…

Alors franchement, je te kiffe en rousse!!! le seul truc envisageable si tu ne veux pas que je divorce, c'est le highlight! Comme ça tu restes quand même rousse! Après ce n'est que mon avis ma belle, et j'ai hâte de savoir ce que tu vas décider! Pour ma part, je dois bientôt aller chez le coiffeur aussi, mes pointes sont abîmées alors je vais faire raccourcir tout ça et refaire mon blond!
Sinon ta robe d.i.a. est sublime! Un peu chaude pour la saison maintenant, mais l'hiver prochaine tu feras un malheur dedans!
Gros poutous ma chérie! <3

~~ ~~