8 janv. 2012

11 Question Tag - Candy




Hi ! I'm tag again by Candy. Thank you for the tag <3. I'm very sorry for the late answers.

1. Ask your parents. What was the weather like when you was born ?

Aw... My parent didn't remember about the weather when I was born. However, They remembered what I didn't have hair. (Blond or Ginger ?)

2. Tell me something funny about your childhood.

Wow. I can you say many memories,
- I broke my bed when i have 3 years old ,
- I escaped by the window all the time.
- I bit my dog,
- I did poo everywhere... (On the window, On the furnitures),
- When i had 5, I drawn on my body with paint and urine...
- When i had 5 - 6, i wanted to go in the library to see my right and no right. (Just for a spanking what i merited)
And so many else... I undestand if I lose many followers Lol

3. Any scars? How did you get them?

No scars ! Mouwawawawa

4. At what time do you usually go to bed? Why?


22h00 in the week for my job (or earlier when I start 06 : 00 am) and later the week end (After midnight)
.
5. Are you attending a school? Or do you work? Tell me about your occupation <3

I'm in school and in occupation. I study nursing. I work nursing during my professional training. It's the reason what I don't wear false nail. I really like my occupation.

6. Where and how did you celebrate your last birthday ?

I celebrated my birthday on a restaurant with my futur husband.

7. Tell me about your first best friend.

It's a subject what I didn't like to talk... A lot of friendlyship hurted me.

8. Fav song? Why?

Telephon - Lady Gaga. I really like Lady Gaga, it's difficult to choose a song. I like all her song. I like Telephon because I'm falling in love to the clip.

9. Your couple song ?
Judas - Lady Gaga... Yes, again !

10. What do you like the most ?

I like a lot of things... My husband, my dog, music, eggs, gyaru fashion...


My dog - Korben <3


11) Tag 11 ppl

Omg, it's very difficult to find a person. I tag everybody !




Your 11 questions :

1. Why and when did you decide to do a blog?
2. What do you prefer in Gyaru Fashion ?
3. What is the resolution that you need to do this year?
4. What will you do the 21 december 2012 ?
5. Do you want to be in a gaijin gyaru circle ?
6. What is your obsession ?
7. Are you greedy ?
8. What is the idea that you get of a true friendship ?
9. What is your dominant trait of your personality ?
10. Energy drink or alcohol ?
11. It's the last question, what do you want to say for finish ?

5 commentaires:

Skye a dit…

Hello !
Je suis ton blog depuis peu et je viens de voir que tu fais des études pour devenir "nurse". Tu es en quelle année ?
Je suis aussi étudiante infirmière, j'aurais voulu savoir comment ca se passait dans ton IFSI ^^

Astralys Alias Nini a dit…

Coucou ! C'est super ça que tu sois étudiante infirmière. Je me sens moins seule d'un coup.

En fait la traduction prête un peu à confusion. Je suis en réalité dans des études d'Aide Soignant. Cette profession est assez récente en France et il n'existe pas vraiment d'équivalent.
J'ai mis "nurse" vu que de toute manière je ne pense pas m'arrêter dans mes études. Je pense que mon métier d'Aide soignant va me donner une très bonne base pour les études d’Infirmières. En sachant que le travail d'une AS fait partie du rôle propre de l’infirmière.
J'ai choisis de commencer comme AS vu que je n'avais aucune compétence dans cette branche et ainsi rentrer à l'école infirmier avec une bonne base AS. (Etant + ou - l'équivalent de la première année Infirmier)
Oui tu peux voir que je suis à fond dedans ><''.

En tant qu'élève AS je suis aussi dans un IFSI à Dax. Bon je ne pense pas que les IFSI soit tous différent. D'après les coupines EAS, le niveau est bien plus haut qu'avant la réforme... Et ils ont aussi l'intention de faire la même pour les AS.

Tu as le droit de le dire... Je parle trop !

Biiiisouuus

Aurélie オレリ a dit…

Hi doll ! J'adore la nouvelle déco !! Le rose de mon layout me pique les yeux, ça fait du bien de passer sur ta page. La prochaine fois je penserai à mettre du sombre lol. Bisou et bon dimanche !

Yumii a dit…

super le desig et tu es trop belle sur les photo.Trop beau le chien

Skye a dit…

Non je dirais jamais que tu parles trop ^^ c'est toujours très intéressant de parler à des gens qui ont le "même milieu d'études de la santé" (c'est français , ca xD).

C'est vrai que quand j'ai passé mes concours pour l'école d'infirmière, j'étais en Term (j'ai passé bac et concours la même année xD vive la folle) et du coup je suis arrivée en stage alors que je sortais du lycée et c'était assez chaud ! Mais bon la je suis en deuxième année et ca me plait toujours autant !

Tu as tout à fait raison de faire l'école d'AS avant parce que nous dans notre promo on a des anciennes AS qui veulent devenir infirmière et elles ont pleins pleins d'expérience et du coup elles gèrent !

Bon lol j'espère que je te souale pas trop avec ma vie ^^

Bisous

~~ ~~